Teknoloji / 2013 Trend
 
1) Şeylerin İnterneti
Şeylerin İnterneti sadece yeni terimden daha fazladır. World Wide Web ortaya çıkışından bu yana en yıkıcı teknolojik devrim olacağa benziyor. Projeksiyonlar kadar 100 milyar diğerlerinden ayırt nesneler 2020 yılına kadar internete bağlı olacak, ancak temel teknolojilerin insan anlayışı ayak uydurmuştur olmadığını göstermektedir. Bu muazzam teknik, sosyo-ekonomik, politik ve hatta ruhsal sonuçları ile araştırmacılar için temel bir meydan okuma oluşturur.

Son kullanıcıya. sosyal medya ve bağlı nesnelerin dinamikleri, vatandaşı bilim, yurttaş gazeteciliği ve sosyal aktivizm de dahil olmak üzere toplum programlama; fırsatçı algılama, büyük veri, bu özel sayı için önerilen konular kullanıcı merkezli tasarım ve geliştirme metodolojisi dahil ve gelecekteki ağ toplum üzerindeki etkisini.
 
2) Cybersecurity
Bilgi işlem, iletişim, yazılım ve donanım son teknolojik gelişmeler siber önemli bir büyüme, vatandaşlar, iş ve hükümetlerin etkileşim yolu dönüştürmek işbirliği ve iş yapmak için devam modern yaşamın önemli bir yönü sağlamıştır. Çeşitli dijital altyapıları bizim ağır bağımlılığı onları gelecekte ekonomik büyüme, refah ve güvenliğini sağlamak için korunması gereken stratejik ulusal varlık yaptı.

Siber çabalar kesintisiz iletişim ve hizmet kullanılabilirliği sağlamak için yenilikçi çözümler sunmak için bu yoğun faaliyet gelişmekte olan bir alandır. Gelecekteki tehdit, saldırı, dolandırıcılık, ve hasar engelleyen kritik olan siber en son gelişmeler yaymak amaçlamaktadır. Makaleler güvenli, güvenilir, güvenli ve esnek siber sağlamak için potansiyeline sahip etkili teknikleri ve yaklaşımları üzerinde durulacak.
 
3) Büyük veri görselleştirme
Biz veriyi sürekli olarak çeşitli amaçlar için elde edildiği, bir veri tabanlı döneme girdiniz. Mevcut verilere göre zamanında kararlar yeteneği, klinik tedavi, siber ve ulusal güvenlik ve afet yönetimi iş başarısı için çok önemlidir. Ayrıca, büyük ölçekli simülasyonlar, astronomik gözlemevi, yüksek verimli deneyler, ya da yüksek çözünürlüklü sensörler elde edilen veriler bilim adamları onlardan bilgi ayıklamak için yeterli araçları varsa yeni keşiflere yol yardımcı olacaktır.

Ancak, çoğu veri sadece çok büyük ve genellikle çok kısa bir ömrü var haline gelmiştir. Çalışma ve uygulama hemen hemen tüm alanları er ya da geç bu büyük veri problemle,. Devlet kurumları ve büyük şirketler büyük veri tarafından sunulan sorunları ele almak araştırma programları başlatıyoruz. Görselleştirme veri büyük miktarlarda gerekli bilgileri sunmak için değil, aynı zamanda karmaşık analizler sürüş için sadece etkili bir araç olduğu gösterilmiştir. Bilgisayar grafikleri ve görselleştirme topluma büyük veri analizi ve keşif mevcut yeni araştırma olanakları. Bu tema konu bir görsel yollarla büyük veri sorunların çözümünde en son yenilikleri vurgulamak amaçlamaktadır.
 
 
4) Bilim ve Mühendislik Cloud Computing
Cloud computing yaygın olarak işletmeler tarafından kabul edilen baskın bir paradigma olarak ortaya çıkmıştır. Bulutlar bilgisayar programları, sınırsız bilgi işlem kaynaklarının bir soyutlama, ve isteğe bağlı ölçek büyütme, ölçek-aşağı, ve genişleme için destek talep üzerine erişim sağlar. Bulut platformları de hızla bilimsel araştırma ve keşif, yanı sıra eğitim için uygun hale gelmektedir. Sonuç olarak, bu uygulama formülasyonları ve böyle bir melez altyapı anlamlı kullanım modları anlamak için çok önemlidir, temel kavramsal ve teknolojik zorluklar ve uygulamalar etkili bulutlar kullanabileceği anlamına yolları.

Bu özel tertip içinde Bilimi ve Mühendisliği kendileri veya diğer platformlar ile birlikte ya nasıl bulut platformları ve soyutlamalar, keşfetmek için, etkili gerçek dünya bilim ve mühendislik uygulamaları desteklemek için kullanılabilir. Ilgi duydukları konularda algoritmik ve uygulama formülasyonları, programlama modelleri ve sistemleri, çalışma zamanı sistemleri ve ara katman, uçtan uca uygulama iş akışları ve gerçek uygulamalarla deneyimlerini içerir.
 
5) Mobil Bilişim Bulut karşılar
Bu son yıllarda en önemli teknolojik gelişmelerin iki mobil ve bulut bilgi işlem ortaya çıkması olduğu söylenebilir. Google, Microsoft, ya da Amazon gibi üçüncü kişilere hesaplama altyapısını yönetmek donanım ve personel maliyetleri kaydırarak, cloud computing dünya ölçeğinde hizmet dağıtmak için küçük kuruluşlar ve bireyler için mümkün kıldı, onlar ödemek için gereken tüm marjinal maliyet Gerçek kaynak kullanımı. Aynı zamanda, 3G ve 4G ağlarının dağıtım, zengin özelliklere sahip akıllı telefonlar, ve bu araba ve ev aletleri gibi tüketici ürünleri içine hesaplama artan entegrasyonu, hızlı bir şekilde kabul edilmesi mainstream içine mobil ve yaygın bilgisayar getirdi.

Bu iki eğilimlerin kavşak araştırmayı amaçlamaktadır. Mobil ve gömülü cihazlar günlük yaşam içine ulaşmaktadır, mümkün kullanıcıların bulut tabanlı hizmetleri ve her yerde ve her zaman veri erişim için yapmak.

Kaynak-yoğun yeni nesil uygulamaları sağlarken aynı anda, bulut bilgi işlem platformları, mobil ve yaygın cihazlarda yerel kaynakların eksikliği gidermek için doğal bir uyum vardır. Biz odak konuya bağlantı açık ve vurgulu olduğu sürece, bu alanın tüm yönleriyle ele orijinal ve yüksek kaliteli gönderimler davet ediyoruz.
 
6) İnternet Sansür ve Kontrol
İnternet hükümetler ve vatandaşları, ayrı hükümetler ve rakip ticari çıkarları arasında da dahil olmak üzere, teknik, sosyal ve politik kontrolü için mücadele ücretli olan bir savaş olduğunu. Bu kavgalar İnternet tuzağa gözetim karşı anonimleştirme, hizmet reddi saldırıları ve saldırı girişimleri karşı koruma mekanizmaları karşı filtreleme ve çevrimiçi aktivistlerin on-ve çevrimdışı zulüm ve savunma gibi birçok form, almak. Bu savaşlar etkisi ve internetin teknik yapısı etkilenen. İnternet bizim dünyaya kendini gömmek devam ederken, yapısal değişiklikler, sosyal ve politik yapılar üzerinde artan bir etkisi olacaktır, ve bizim sosyal ve politik yapılar internetin teknik yapısı üzerinde etkisi artan olacaktır. İnternet sansür ve kontrol, teknik, sosyal ve siyasi mekanizmaları ve etkileri inceleyeceğiz.
 
7) Etkileşimli Kamu görüntüler
Son eğilimler kamu ve kent hayatında farklı boyutlarda interaktif ekranlar giderek artan yaygınlık göstermektedir. Onların önemli görüş ve etkileşim için çeşitli yöntemlerin entegrasyonu ile, bu tür müzeler ve kütüphaneler gibi kamu bilgi kurumlarında örneğin, kişisel küre ötesinde kullanıcı deneyimleri zenginleştirmek için yeni fırsatlar sunabilir, ya da kamu plazalar veya mimari cephe entegre. Sosyal ve kültürel özellikleri ve kısıtlamaları ile genel bağlamda farklı boyutlarda interaktif ekranlar için ilginç ama zor ayarları ve kullanım senaryoları büyük bir çeşitlilik sunmaktadır.

Kamu iç ve dış mekan kentsel ekran kurulumları etrafında fırsatlar ve zorluklar ele araştırmalara odaklanacak. Biz özellikle tasarım süreci hem de saha dağıtımları gelen anlayışları da olmak üzere, bakış bütünsel bir açıdan konuya yaklaşım gönderimler.
 
8) Yeni Nesil Mobil Bilgisayar
Her yerde, yaygın mobil bilgisayar her yerdedir. Biz bir otobüs ya da çalışmak için tren ya da ev, bir parkta bir cep satıcıdan satın gıda bilet sistemleri kullandığınızda da devletler ve ülkeler arasında arkadaşlarınızla ve ailenizle bağlantı için akıllı etkileşim, ama ne zaman biz sadece mobil bilgisayar kullanmak, video izlemek ve telefonları ve taşınabilir müzik çalma cihazlarda müzik dinlemek. Diğer bir deyişle, mobil bilgisayar birbirleri ile akıllı telefonlar etkileşim ibaret değildir. Herhangi bir hesaplama sistemi bağlantı kaybı veya bağlantı veya erişim mobil bilgi işlem altyapı noktası katılan tür değişiklikleri ve bu sistemlerin sayısı bağlantı dahil olmak üzere ağındaki olası değişikliklere rağmen hareket ve son kullanıcılar ya da diğer bilgisayar sistemleri ile etkileşim bekleniyor Önümüzdeki on yıl boyunca her yıl önemli ölçüde büyümesi bekleniyor.

Kentsel alanlarda bu sistemlerin çoğu sağlam ağ altyapısı, Gigabit bant genişliği omurgalar, yüksek hızlı röleleri ve sınırsız güç ve şarj yetenekleri yararlanmak. Ancak, bu sistemlerin pek çok uzak bölgelerde veya iletişim altyapısı boyunca havai fişek izlerken milyonlarca insan bile bozulmuş ya da olduğu ülkelerde bir felaket ilk yanıt, cep telefonu kullanıcıları için gibi bozulmuş ağ, güç, ya da bilgisayar ortamları, içinde faaliyet nehir ve ezici büyük bir metropol bölgedeki yerel ağ altyapısı..
 
9) 3D Görüntüleme Teknikleri ve Multimedya Uygulamaları
Algılama, iletim ve görselleştirme teknolojisindeki gelişmeler ile, 3D bilgi gerçek dünya uygulamaları-mimarlık eğlence, üretim ve güvenlik içine giderek daha dahil olmuştur. Bu uygulamaya derinlik algısı entegre bir daha da zengin medya arayüzü mevcut yardımcı olabilir. Örneğin, sürükleyici telekomünikasyon, ses spatialized ve 3D paralaks iletişim etkinliğini artırır, tıpta, 3D araç izleme daha hassas ve daha güvenli operasyonlar sağlar ve yeni düşük maliyetli 3D kameralar interaktif oyun ve insan-bilgisayar yeni bir bölüm başlıyor etkileşim.

Bu uygulamaların temel gereksinimleri bir sahne derinliği bilgilerin tahminidir. 3D bilgilerin çıkarılması fazla üç yıl için bilgisayar görme alanında okudu, ama aralarında, değişken aydınlatma, aynaya ve deforme sahne yüzeyleri ve tıkalı nesneleri içerebilir serbest ortamlarda, özellikle de zorlu bir sorun olmaya devam etmektedir edilmiştir şeyler. Bu benzersiz bir araştırma fırsatı yapma, kendi sistemlerini tasarlarken Multimedya araştırmacılar eksik detaylı bilgi için hesap gerekir. Bu özel sayı bir IEEE Multimedya 3D toplama sistemleri ve 3D entegrasyonu ve anlayış yararlanabilir birçok multimedya uygulamalarında son hızlı gelişmeler genel bir bakış sağlamayı amaçlamaktadır.
 
10) Güvenlik-Kritik Sistemler: Yeni Nesil
Güvenlik açısından kritik bilgisayar tabanlı sistemler hayatımızın kumaşın içine dokunmaktadır. Bu gün, onlar güvenlik sadece çok zorluklardan biridir güvenli-henüz olmadan güvenli olamaz. Bu sistemler yeterli verilen kullanıcı davranışlarını, sistem etkileşimleri, değişen durum ve beklentiler, örgütsel türbülans, düzenleyici dikkatli, rutin bileşen ve operatör hatası, uluslararası projelerin karmaşıklığı ve adaptasyon ve yenileme çalışması için güvenilir olmalıdır. Buna ek olarak, kasıtlı, kötü niyetli saldırılar ve tedarik zinciri risk olarak güvenlikle ilgili sorunları vardır.
 
11) Güvenilirlik
Geçtiğimiz on yıl içinde, tasarımcılar güç, performans ve maliyet açısından verimli tasarım noktaları aranan var. Bunlardan, güç şüphesiz birinci dereceden bir tasarım sorunu olarak ortaya çıkmıştır. Önümüzdeki dönemde, bu meydan sağlam ve güvenilir sistemler bina meydan tarafından sahiplenildiğini olabilir. Teknoloji ilerledikçe, bu zamanlama ihlalleri, parametre değişimleri, yaşlanma ve bebek ölüm gibi geçici hataları, sistemlerin duyarlılık, giderek artmaktadır gibi. Mikroişlemci ve yazılım güvenilirliği alanlarında yenilikler olmadan, gelecekteki sistemlerin sürekli başarısızlık yüz olabilir. Bu nedenle, yeni bilgi işlem paradigmaları sağlam ve esnek yürütülmesini sağlamak için donanım ve yazılım katmanları hem de adaptif teknikler dahil bu gereklidir. Sistem, bir bütün olarak, dinamik tespit olmalı ve güç bütçeleri ve maliyet kısıtlamaları aşan ve performans hedefleri ihlal etmeden tarihsel olarak kurulan yüksek güvenilirlik standartlarını karşılamak için hataları kurtarmak.
 
12) Rehabilitasyon Haptics
Robotik cihazlar beyin plastisite neden ve inme, omurilik yaralanması sonrası motor koordinasyon restorasyonu ve diğer sinir bozuklukları teşvik etmek için bilinen yoğun ve tekrarlayan tedavi teslim etkili olduğu gösterilmiştir. Rehabilitasyon sırasında katılımcıya dokunsal geribildirim dahil olmak üzere sensorimotor sistemi, bir nişan motor kontrol kazanmak önemli bir faktördür. Ayrıca, dokunsal geribildirim, doğal kontrolü artırmak programı ve protez ve alt ve üst ekstremite amputasyonu hareketlilik ve manipulability geri ortez cihazların ilerleme etkinliği olabilir. Ancak, gelişmiş protez cihazlar, örneğin, normal afferent-efferent döngü ayrılmış ve haptikleri yokluğunda kontrolü için ampute görsel geribildirim temeline dayanmaktadır. Haptiklerinden bilimi ve teknoloji böylece rehabilitasyon ve gelişmiş protez ve ortez cihazların kabulü sonuçlarını etkileme büyük bir potansiyele sahiptir.
 
13) Bellek Uyum Multicore
Biz büyük Multicores bir döneme girerken, verimli bir paylaşılan bellek modeli destekleyen sorusu büyük önem haline gelmiştir. Tutarlı paylaşımlı bellek eksik Devasa paralel mimariler, 3D render gibi niş uygulamalarda büyük bir başarı keyif aldık, ancak genel programlama geliştiriciler hala bir paylaşılan bellek soyutlama kolaylık talep ediyoruz.

Verimli bir ileti aktarım arayüzü kullanarak bireysel hesaplama görevleri iletişim gecikmeleri üstesinden gelmek için nispeten büyük olması gerektiğini gerektirir ve hızlı on-chip iletişim kullanılabilir olduğunda ince taneli düzeyde MPİ kullanmak zor olur. MapReduce veya shard-tabanlı veritabanları gibi üst seviye mekanizmaları belirli bir uygulama etki popüler olan ancak araştırmacılar henüz verimli çip / düğüm düzeyinde bunları uygulamamıştır.
 
 
 
 
 
     
 
Kullanım Şartları    -    Gizlilik Politikası    -    Site Haritası ©2013 Necmettin Şimşek Tüm Hakları Saklıdır - V1.2.0.079l